Pages

GP link

GP link
Only Hot News !!!

MyVOC

MyVOC
Team Sukarelawan Belia Berkemahiran

Popular Posts

Tuesday 22 September 2015

Perluas Gaya Hidup Sihat, Team Sukarelawan Belia MyVOC Bawa ‘FIT Malaysia’ Ke Indonesia


MBMsenaman6


14 September 2015

Kota Pariaman – GAYA hidup sihat adalah budaya yang perlu dipupuk di setiap lapisan masyarakat. Untuk itu, Malaysia Youth Volunteer Community (MYVOC) membawa semangat FIT MALAYSIA ke Kota Pariaman, Indonesia bersama masyarakat disini dengan menganjurkan Senamrobik bertemakan FIT MALAYSIA, FIT INDONESIA.

Fit Malaysia diasaskan oleh Kementerian Belia dan Sukan Malaysia dalam menggalakkan masyarakat Malaysia khususnya gerenrasi muda untuk mengamalkan gaya hidup sihat menerusi sukan.

Kegiatan senamrobik ini adalah sebahagian dari aktiviti yang dianjurkan oleh MyVOC sempena Kembara ASEAN 2015 kerjasama KBS-MBM-Universiti Malaysia Pahang (UMP). Kembara ASEAN 2015 adalah gerakan kesukarelaan yang berteraskan pendidikan, alam sekitar, kemasyarakatan dan potensi diri.

Seramai 13 orang sukarelawan MyVOC KBS-MBM-UMP menggerakkan aktiviti ini dengan di hadiri sekitar 300 masyarakat disini terutamanya kaum wanita. Turut sama menjayakan aktiviti ini ialah Mohammad Rizan Hassan, Ketua Penerangan MBM, Hasnul Hanif Harun (Exco MBM) dan Puan Farah Hazlini bt Mohd San, Pegawai Psikologi, Jabatan Hal Ehwal Pelajar UMP.

PENERANGAN MBM
KOTA PARIAMAN, SUMATERA BARAT
13 SEPTEMBER 2015

youthcharacter.net

MBMsenaman1

MBMsenaman2

MBMsenaman3

MBMsenaman4

MBMsenaman5

MBMsenaman7

No comments:

Post a Comment

GP aka Hantu Tak Berprotokol tidak akan sama sekali bertanggungjawap terhadap komen2 yg menyalahi undang2 negara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...