Pages

GP link

GP link
Only Hot News !!!

MyVOC

MyVOC
Team Sukarelawan Belia Berkemahiran

Popular Posts

Tuesday 19 February 2013

GEMPAR!!! BUKTI PEMBANGKANG BAYAR CYBER TROOPER GUNA DUIT RAKYAT.


Sabotage Media Troopers?

Dasyat betul PR ni hired budak² blogger dengan tujuan untuk mensabotaj hasil usaha kerajaan BN terhadap rakyatnya.

Yang lagi menariknya lagi tu, setiap blogger dibayar RM3,000 seorang oleh YB Ampang, Zuraida Kamaruddin. Jumlah keseluruhan yang dibayar sebanyak RM36,000 sebulan. Jika dikira setahun pula berjumlah RM432,000 dan jika dikira pembayarannya bermula tahun 200...8, sebanyak RM1,728,000.

Mak aihhh hampir RM2 juta diperuntukan untuk blogger penfitnah?

Kalo lah duit tu digunakan seperti yang dirancang dalam manifesto 2008, nescaya hari ini ibu² tunggal tak berperang dengan kerajaan negeri Selangor.


Hebat kerajaan Negeri Selangor menggunakan duit rakyat untuk membayar blogger - blogger mereka, bukan sikit tapi sampai RM 3,000 seorang. Jika dilihat dari dokumen sulit yang kami terima, duit tersebut dibayar menggunakan duit rakyat, melalui YB Zuraidah Kamaruddin. Persoalannya sekarang, mana integriti pihak pembangkang yang sanggup menggunakan duit rakyat untuk kepentingan mereka sendiri?

Selain itu, apa pula komen penyokong pembangkang? adakah ini ok dan boleh diterima? Saya harap penyokong pembangkang tidak diam seribu bahasa dan terima sahaja perkara ini buta - buta.

I want to hear from you...
 
Kredit To Klik Sini

1 comment:

GP aka Hantu Tak Berprotokol tidak akan sama sekali bertanggungjawap terhadap komen2 yg menyalahi undang2 negara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...